Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Kontakt os hvis du har
brug for yderlig hjælp

Hvordan opsætter jeg min mail?

Har du svært ved at opsætte din mail kan du trykke på knappen “vejledning” og følge instrukserne der.

Du er også altid velkommen til at kontakte os og vi vil guide dig igennem.

Min PC / skærm tænder ikke. Hvad gør jeg?

Det første du kan gøre er at tjekke, om strømmen er tændt og tilsluttet korrekt.

Derefter skal du være opmærksom på, om strømstikkene ikke sidder løse i enhederne.

Jeg kan ikke komme på internettet. Hvad kan jeg gøre?

Befinder du dig i dit eget hjem anbefaler vi, at du genstarter din router og dine trådløse enheder.

Kan du ikke oprette forbindelse til internettet på dit kontor beder vi dig at kontakte os enten via formular eller telefon.

Mit trådløse internet er dårligt.

Handler det sig om din internetforbindelse i privat hjem vil vi råde dig til at genstarte din router og dine trådløse enheder.

Er der tale om din internet på kontoret vil vi meget gerne hjælpe dig direkte. Kontakt os via formular eller telefon.

Jeg skal bruge en ny PC. Kan jeg få den hos jer?

Det korte svar er: Ja, det kan du i hvert fald. Vi tilbyder en række forskellige hardware produkter lige fra PC til skærm. Kontakt os for at få et tilbud.

Hvad er min fordel ved at bruge jer som ekstern IT-afdeling?

Fordelen er helt klart at du sparer tid og penge når du outsourcer din IT til os. Vi tager os af alt det kedelige men nødvendige IT, mens du kan fokusere på din virksomhed og dine kunder. Du skal ikke selv bruge tid og energi på IT og kan føle dig tryg og sikker med os som din sparringspartner.

Vi står aktivt ved din side og sørger for, at alt kører som det skal. Samtidigt rådgiver vi dig til de bedste og mest økonomiske løsninger til dine individuelle behov, da vi ved hvad der er aktuelt på markedet. Bruger du os som ekstern IT-afdeling sparer det dig for at ansætte IT-folk i din virksomhed og får altid de bedste og mest opdaterede løsninger.

Hvad koster det at bruge jeres services?

Hos os betaler du kun for de services og produkter som du virkelig har brug for – og kun når du har brug for dem. Vi har ingen skjulte gebyrer og lægger megen vægt på gennemsigtighed. Det er vigtigt for os at du netop kan føle dig tryg hvad økonomien angår, og vi afregner altid pr. kvarter.

Kan jeg kontakte jer døgnet rundt?

Ja det kan du. Vi har altid en medarbejder ved telefonen hvis behovet er akut, og svarer tilbage indenfor 24 timer efter du har kontaktet os via kontaktformular. Du vil altid kunne komme i kontakt med os – også i weekenden og på samtlige helligdage.

Jeg kan se at I sidder i Århus, men jeg bor i København. Kan jeg stadigvæk bruge jeres hjælp?

Det kan du i hvert fald. Vi arbejder landsdækkende med vores service og support, og vi kører gerne ud til jer hvis vi ikke kan løse udfordringen via enten telefon eller remote med hjælp af vores supportværktøj.

Leverer I kun service og support?

Vi leverer det hele! Du kan få alt hvad du har brug for så din virksomhed er optimalt fungerende i forhold til det tekniske og IT. Du kan få alt hardware lige fra PC og mus til skærm og printer, og vi installerer samtlige for dit firma vigtige apps og andet software. Du kan få egen server eller leje en server ved os (outsource) hvis du ikke har pladsen hertil. Vi kan oprette et mailsystem til dig, tilbyde cloudløsninger og du kan få en hjemmeside designet efter dine ønsker. Alt hvad IT-hjertet begærer kan du få hos os.

Hvordan frigiver jeg en besked fra mit spamfilter?

Log ind på dit spamfilter med det login du har modtaget, husk at vælge ”engelsk” inden login.

Herefter trykker du på Messages à Quarantine
hvor du kan finde samtlige filtrerede beskeder. Klik på den besked du gerne vil frigive og sæt kryds i bunden ved Release.

Du kan nu klikke på Submit og beskeden er frigivet.

Kontakt os gerne ved yderligere spørgsmål.